fbpx

Doosan Infracore Europe se stal členem asociace EDA (European Demolition Association) – evropské asociace pro demoliční práce. EDA je hlavní evropskou organizací, která od roku 1978 sdružuje národní asociace demoličních firem. Význam asociace EDA je globální, své působení koordinuje s obdobnými organizacemi po celém světě.

Gilles Bendaoud, viceprezident pro obchod a marketing, Doosan Infracore Europe, uvedl: „Odvětví demoličních prací vždy bylo pro Doosan významným trhem. Aktuálně se v této oblasti soustředíme na další růst a členství v EDA má pro nás v tomto ohledu velký význam. Dalším krokem je souběžné uvedení nového rypadla pro demoliční práce, Doosan DX235DM. Jedná se o první model specializovaný na demolice s velkým dosahem. V tomto roce budou následovat další dva modely - DX380DM a DX530DM.

Asociace EDA sdružuje, propaguje a chrání zájmy evropských firem působící v odvětví demoličních prací. Zavádí a propaguje evropské standardy včetně například propagace recyklace suti. Je aktivní v oblasti bezpečnosti práce, pracuje na zlepšování legislativy a přispívá k výměně informací ohledně nejmodernějších postupů práce.

Doosan Infracore Europe je jedním z klíčových výrobců strojů pro demoliční a stavebních práce a pro těžbu nerostných surovin. Portfolio produktů Doosan zahrnuje široký výběr strojů od pásových a kolových rypadel (s provozní hmotností 1-80t), kolových nakladačů (s objemem lžíce 1,9-6,4m3) až po kloubové sklápěče, tzv. dampry (s maximálním zatížením až 41t).

Pro více informací o stavebních strojích Doosan navštivte www.doosanequipment.eu nebo kontaktujte distributora pro ČR, společnost GARNEA a.s. na www.garnea-stavebni.cz.


 

Diskuze

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.