fbpx

Nedávno otevřená evropská centrála společnosti v Dobříši získala prestižní ocenění za „zdravé prostředí a udržitelnost"

Společnost Doosan Bobcat EMEA uspěla v soutěži „CBRE Art of Space Awards". Její nedávno otevřená centrála byla vybrána jako nezdravější kancelář v Česku. Zvítězila v kategorii „Zdravé prostředí a udržitelnost". Mimo jiné se společnost umístila mezi finalisty v kategoriích Design pracovního prostoru – industriál a Nejatraktivnější meeting point.

Nová budova byla postavena loni v rámci kampusu Doosan Bobcat v Dobříši a slouží jako centrála pro region EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika). Sídlí zde management a dalších zhruba 200 pracovníků firmy. Doplňují tak výrobní závod a tréninkové a inovační centrum, kde vznikají kompaktní stavební, zemědělské a jiné stroje Bobcat pro EMEA region i celý svět. V soutěži CBRE Art of Space Awards, volně navazující na pět úspěšných ročníků soutěže CBRE Zasedačka roku, se o vítezství ucházelo téměř 250 kandidátů v 6 hlavních kategoriích napříč celým spektrem komerčních nemovitostí.

Nejzdravější v Česku

Díky vítězství, v dnešní době klíčové kategorii, můžeme být právem hrdí na bez nadsázky jedno z nejzdravějších pracovních prostředí v Česku. Novou centrálou v Dobříši jsme dokončili investici, která má díky soustředění vývoje, výroby i vedení firmy na jednom místě socioekonomický význam pro celý region a v rámci našeho oboru je výjimkou. Za dobu působení Doosan Bobcat v ČR jsme investovali přibližně 3 mld Kč a aktuální ocenění CBRE Art of Space Awards je jedním z důkazů toho, že jsme se vydali správnou cestou," uvádí Sebastien Millet, vicepresident, procurement, Doosan Bobcat EMEA, zodpovědný za výstavbu nové centrály.

Odborníci realizaci nové budovy zhodnotili následovně:

Doosan Bobcat EMEA v Dobříši (autor konceptu: Červený klobouk ateliér) do své nové evropské centrály zahrnul vše, co je mu blízké: např. hrubé materiály jako kov, beton a kámen. Důraz kladl mimo jiné na prostorovou akustiku, správné denní osvětlení a zeleň. Hodnocení kategorie se opíralo o expertní posouzení odborníků z České rady pro šetrné budovy, která byla odborným garantem této části soutěže a u přihlášených projektů prováděla audit vnitřního prostředí. 

„Při porovnání s minulými lety je vidět, že ubývá interiérů, které pracují s prvoplánovým designovým wow efektem a přibývá kvalitních, koncepčně řešených prostor. Důkazem je právě letošní vítěz, který získal od poroty nejvyšší hodnocení za prostorový koncept a za dobrou kvalitu vzduchu. Kanceláře byly dobře zregulovány z hlediska koncentrací CO2 i vlhkosti vzduchu, což stále nebývá samozřejmostí. Porota zároveň vyzdvihla intenzivní zakomponování zeleně do konceptu kanceláře," uvedla Simona Kalvoda, výkonná ředitelka České rady pro šetrné budovy.

Trojpodlažní budova centrály za 250 milionů Kč se rozkládá na 1561 m2 a pro 200 zaměstnanců nabízí kancelářské prostory o více než 3370 m2 užitné plochy. Samozřejmostí je dostatečný počet parkovacích míst včetně nabíjecích stání pro elektromobily. Investovalo se také do vybudování zelených ploch o výměře více než 7000 m2.

O společnosti Doosan Bobcat EMEA

Společnost Doosan Bobcat EMEA vyrábí přibližně třetinu celosvětové produkce strojů Bobcat. Patří sem kompaktní stavební a zemědělské stroje, jako jsou smykem řízené nakladače, pásové nakladače, minirypadla, teleskopické manipulátory a široká nabídka více než 130 druhů příslušenství. Společnost pod značkou Doosan Portable Power vyrábí rovněž vzduchové kompresory, osvětlovací stožáry a generátory.

Více o soutěži CBRE Art of Space Awards naleznete na www.artofspace.cz.

Další informace o společnosti Bobcat a jejích produktech naleznete na www.bobcat.com.

Diskuze

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.