fbpx

Na 90 kino produkcí pod širým nebem, koncerty nebo zábavné rodinné dny. K tomu originální pohlednice, které mohou lidé posílat zdarma z atraktivních československých destinací, a limitovaná edice sběratelské turistické známky. Tím vším chce Kofola podpořit oslabenou gastronomii a lokální turismus.

„Pod rouškou jsme ztratili čich a schovali úsměv. Rozhodli jsme se proto, že rozvoníme Česko bylinkami a láskou a budeme šířit to, co je nám nejbližší – optimismus a dobrou náladu," vysvětluje Daniel Buryš, generální ředitel Kofoly v Čechách a na Slovensku. „Poté, co jsme podpořili restaurace v přípravě na znovuotevření, jsme pro jejich hosty připravili speciální aplikaci Voňavé pozdravy. Díky ní je možné posílat zdarma originální pohlednice z navštívených míst. A nyní jdeme ještě dál. V průběhu léta uspořádáme na 90 venkovních kino produkcí," popisuje Daniel Buryš.

KOFOKINA, která Kofola realizuje ve spolupráci se společností Artinii a svými gastro partnery, budou přístupná zdarma. Svou premiéru si odbydou v posledním červnovém týdnu – a to v Praze, v Krnově, v Hradci nad Moravicí a na Slovensku v Žilině a Bratislavě. Další produkce v řadě budou následovat hned v prvním prázdninové týdnu. Průběžně aktualizovaný přehled KOFOKIN najdete na www.kofola.cz.

Kofola chce tímto krokem podpořit nejen oslabenou gastronomii a nalákat spotřebitele k navštívení oblíbených hospod a restaurací, ale i posílit lokální turismus.

„Připojili jsme se ke kampani Prague City Tourism s názvem #vprazejakodoma a rozhodli se zpříjemnit českým turistům chvíle strávené v české metropoli," doplňuje Daniel Buryš. Na Střeleckém ostrově a na Výstavišti zrealizuje Kofola ve čtyřech prázdninových víkendech zábavné Rodinné dny s programem pro velké i malé.

Letní domácí turistiku pak Kofola podpoří ještě i limitovanou edicí Turistických známek, které připravila se stejnojmennou společností. Exkluzivní dřevěné známky budou dostupné v českých gastro provozech na nejrůznějších výletních trasách.

„Všemi těmito letními aktivitami se snažíme přispět k šíření dobré nálady ve společnosti, ale také k nastartování domácí ekonomiky,“ uzavírá Daniel Buryš, generální ředitel Kofoly v Čechách a na Slovensku.


 

 

Diskuze

Doporučujeme

Práce na home office se stavebním společnostem neosvědčila

Praha 2.7.2020 – V souvislosti s vládními opatřeními v důsledku koronakrize se mnoho společností přiklonilo k zavedení home office. Zajímali jsme se o to, nakolik tento způsob práce ovlivnil výkonnost zaměstnanců. Podle třetiny dotázaných se výkonnost zaměstnanců snížila oproti běžnému standardu (33 %). Vyplývá to z Kvartální analýzy českého stavebnictví Q2/2020, zpracované analytickou společností CEEC Research.

Čeští miliardáři se budou muset zapojit

Nejbohatší v USA volají po vyšším zdanění. Rakouská vláda přiznala, že zdaní nejmovitější Rakušany. V Německu se o tom zatím jen mluví. V České republice je zdanění příjmů jedno z nejnižších, zatímco odvody na sociální a zdravotní pojištění jsou naopak jedny z nejvyšších. Počet dolarových milionářů se zde odhaduje na 30 až 31 tisíc.