fbpx

Populární dřevěný suvenýr, který vznikl ve spolupráci se společností Turistické známky, bude k dostání ve vybraných gastro provozovnách na výletních trasách, a to za symbolických 10 Kč. Kofola tak chce podpořit nejen lokální turismus, ale i stále ochromenou gastronomii.

Začátek turistické sezóny byl značně ovlivněn jarní epidemií, lidé namísto cesty do zahraničí zvolili prázdniny po Čechách. „Rozhodli jsme se proto přijít s další aktivitou na podporu české ekonomiky, která lidem zpříjemní pobyt „doma"," říká Juraj Michajlov, ředitel Trade Marketingu společnosti Kofola ČeskoSlovensko. „Ve spolupráci s Turistickými známkami jsme přichystali více než 70 tisíc Výročních turistických známek, které budou postupně k dostání zhruba na 600 místech v Česku," doplňuje.

Pro získání sběratelsky cenné Výroční turistické známky stačí koupě dvou čepovaných Kofol a symbolická desetikoruna. Součástí projektu je i soutěž o atraktivní ceny. Každá Výroční turistická známka obsahuje unikátní herní QR kód. Po jeho načtení pomocí chytrého telefonu se můžete zaregistrovat do soutěže. Noví majitelé tak kromě sběratelsky cenného suvenýru mohou přijít k výhře v podobě elektrokola nebo například horského kola.

Turistická známka je dalším z kroků Kofoly na podporu gastronomie v rámci kampaně s názvem Už to tady zase voní po bylinkách.

„Velmi rádi jsme se k této kampani připojili,“ uvádí jednatel společnosti Turistické známky, David Holub. „Turistická sezóna byla vinou opatření souvisejících s COVID19 silně narušena a my se snažili co nejdříve rozjet všechna Turistická známková místa. Češi jsou nadšení turisté a Kofolu vnímají velmi pozitivně jako český fenomén, spojený s prázdninami a s výlety... A když se k tomu přidal fakt, že známka může pomoci i našim partnerům - tedy horským chatám a výletním restauracím, nebylo o čem přemýšlet," uzavírá David Holub.

Seznam zapojených restaurací, horských chat a dalších provozoven, kde je Výroční turistická známka Kofola dostupná, najdete na www.kdevonikofola.cz/znamka

Diskuze

Doporučujeme

Představení nových špičkových strojů a digitálních technologií

Doosan představí sortiment nových špičkových a technicky vyspělých strojů a digitálních technologií na firemním stánku č. FM.711/1 v centru sekce stavebních a těžebních strojů Open-Air Area Middle na veletrhu Bauma 2022. Expozici Doosan bude dominovat sekce Inovačního centra a pod tématem „Powered by Innovation“ představí nejnovější výsledky vývoje špičkových systémů jako jsou Concept-X, Xitecloud a DoosanCONNECT. Nebudou chybět další unikátními produkty, jako je celosvětově první „transparentní lžíce“ nebo nový model DX225LC-7X, první „chytré“ pásové rypadlo společnosti Doosan. 

Hodnota veřejných zakázek meziročně poklesla o 22,9 %

V lednu až dubnu 2022 byly oznámeny zakázky celkem v hodnotě 36,1 mld. Kč, z toho bylo později zadáno 3,1 mld. Kč (tedy 9 % z oznámených). Skutečná zadaná hodnota byla 2,9 mld. Kč, protože zadaná hodnota byla o cca 6 % nižší než při oznámení. Z celkového objemu oznámených zakázek byly později zrušeny zakázky za 1,2 mld. Kč (tedy cca 3 % z oznámených). Po odečtení zadaných a zrušených zakázek zbývá v systému ještě 31,8 mld. Kč (tedy 88 %). Vyplývá to z Kvartální analýzy českého stavebnictví Q2/2022 zpracované analytickou společností CEEC Research s.r.o. za podpory generálního partnera našich výzkumů společnosti Wienerberger s.r.o.