fbpx

Český výrobce řídicích systémů ZAT a.s. dodá na Jadernou elektrárnu Temelín další dvě budicí soupravy turbogenerátorů pro turbíny o výkonu 1 200 MW v hodnotě přesahující 50 milionů korun. Navazuje tak na dodávku osmi generátorů AVR Safety, zasmluvněnou koncem loňského roku. Podle Iva Tichého, člena představenstva společnosti ZAT, proběhne realizace obou projektů do roku 2025.

Titul „Stavební firma roku 2021“ v kategorii středních firem získala v 15. ročníku této soutěže stavební společnost HSF System z Ostravy. Prestižní ocenění vyhlašuje a uděluje Svaz podnikatelů ve stavebnictví ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR a dalšími partnery.

Aero se souběžně s podporou a údržbou stávajících strojů L-159 věnuje modernizaci jeho schopností, jejíž hlavním cílem je poskytnout letoun, který splní náročné podmínky bojového výcviku pilotů pro letouny 5. generace. Minulý týden po čtyřech letech intenzivní práce vzlétl z letiště ve Vodochodech prototyp (demonstrátor) s označením L-159 T2X. Jde o letoun, na kterém inženýři zkouší nové avionické systémy a klíčové konstrukční prvky.

Návštěvníci veletrhu Bauma zde mohou vidět sortiment nových špičkových strojů Doosan. Řada z nich zde má svoji světovou veletržní premiéru. Mezi letošní novinky patří vůbec největší rypadlo Doosan DX1000LC-7, dále DA45-7, první Doosan kloubový dumper 4x4 (ADT), oceňované kolové nakladače DL-7, chytré rypadlo DX225LC-7X, inovovaná řada středních a malých rypadel a kompaktní a kolové nakladače.

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.