fbpx

Spojení světa techniky a umění bude jedním z témat letošního festivalu Signál. Ve dnech 15.-18. října 2020 Prahu opět rozzáří řada světelných instalacích, které uvidí tisíce účastníků. Díky partnerství s festivalem mezi nimi letos nebude chybět ani Doosan. Instalace je k vidění již nyní během festivalu Praha Září.

Ve dnech 16. - 18. září 2020 se konaly tradiční Dny otevřených dveří společnosti GARNEA, výhradního importéra stavební techniky Doosan. Dvacítku strojů Doosan bylo možno vidět v Neplachově (spolu s další zemědělskou a manipulační technikou) na ploše 4000 m2. Návštěvníci z řad stávajících a potenciálních zákazníků, ale i studentů a širší veřejnosti mohli vidět pásová a kolová rypadla, kolové nakladače, nejnovější dampr a dokonce stroje z řady 7 s motory Stage V (například rypadlo DX350-7). Účast byla letos opravdu hojná, přičemž první den byl určený studentům posledních ročníků středních odborných škol.

Bratislava, 21. septembra 2020 – Slovenský priemyselno-investičný holding MATADOR oslavuje 115. výročie od založenia spoločnosti v roku 1905. MATADOR Group sa transformuje na vývojovú skupinu a do ďalšieho obdobia vstupuje s novou misiou Innovation to Win.

Praha 23.9.2020 – Stavebnictví by v letošním roce mělo dle názoru stavebních firem klesnout o 3,0 %, v roce následujícím potom o 1,5 %. Větší propad očekává pozemní stavitelství, a to o 3,9 % v tomto roce. Inženýrské stavitelství se letos připravuje na propad trhu o 1,8 %. Malé stavební společnosti predikují v roce 2020 propad trhu o 2,4 % a velké stavební společnosti dokonce propad o 3,3 %. Vyplývá to z Kvartální analýzy českého stavebnictví Q3/2020 zpracované analytickou společností CEEC Research.

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.