fbpx

Brno, 22. září 2020 – Společnost Thermo Fisher Scientific, světový lídr v produktech pro vědu, oznámila dokončení střešní solární elektrárny, díky které její brněnské technologické centrum získá ještě více energie obnovitelných zdrojů. Elektrárnu o ploše 8 800 m2 tvoří 2 499 solárních panelů, které společně produkují téměř jeden megawatt (999,6 kWp), což odpovídá výkonu fotovoltaiky na zhruba 200 rodinných domech. Solární panely umožní firmě zmenšit uhlíkovou stopu, konkrétně sníží produkci oxidu uhličitého o 1 055 tun.

Bobcat uvádí na trh novou generaci podkopů pro své smykem řízené kolové a pásové nakladače. S novým příslušenstvím lze nakladač Bobcat přeměnit na výkonné rypadlo. Univerzální možnosti využití nakladače tak zvyšují zákazníkům návratnost jejich investice.

V rámci proběhlé návštěvy senátní delegace České republiky na Tchaj-wanu byla mimo jiné dojednána podpora přímé nákladní i dopravní letecké linky mezi Tchaj-wanem a Českou republikou

Praha 14.9.2020 – Od začátku příštího roku má platit povinnost stavět novostavby jako „téměř nulové budovy“. Požadavky vychází ze směrnice Evropského parlamentu a týkají se obnovitelných zdrojů energie, technických systémů nebo regulace větrání, vytápění či osvětlení. Pro necelou polovinu dotázaných stavebních společností tento fakt nepředstavuje výrazný problém a již je na výstavbu úsporných budov zvyklá (46 %). Vyplývá to z Kvartální analýzy českého stavebnictví Q3/2020 zpracované analytickou společností CEEC Research.

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.