fbpx

Společnost Doosan Infracore Europe uvedla na trh nové 43tunové pásové rypadlo DX420LC-7 Stage V, které poskytuje nejlepší spotřebu paliva a produktivitu ve své třídě. Pro splnění emisních předpisů pro motory Stage V je rypadlo DX420LC-7 poháněno novým vznětovým motorem Scania DC13 Stage V, který poskytuje výkon 257 kW (344,4 k), což je nejvýkonnější motor v tomto segmentu strojů.

Praha 31.8.2020 – Pouhých 5 % dotázaných stavebních společností bylo nuceno vlivem koronakrize propustit část svých zaměstnanců. Propouštění se nejčastěji týkalo nižšího managementu a pracovníků na manuálních pozicích (obojí shodně 40 %). Vyplývá to z Kvartální analýzy českého stavebnictví Q3/2020 zpracované analytickou společností CEEC Research.

Letošní 26. ročník konference s doprovodnou výstavou Dny teplárenství a energetiky se tradičně uskuteční v Kongresovém, výstavním a společenském centru ALDIS v Hradci Králové, nově v termínu 8.- 9. září 2020. Akci zahájí Karel Havlíček, místopředseda vlády, který bude hovořit o koncepci transformace teplárenství.

Praha 25.8.2020 – Od roku 1990 se v České republice neotevřely žádné nové lomy nebo pískovny, dle 81 % dotázaných ředitelů stavebních firem může mít tato skutečnost negativní dopad na budoucí dostupnost stavebního materiálu. Stavební firmy nejčastěji uváděly, že by situace mohla vést ke zvýšení cen stavebního materiálu. Zhruba pětina dotázaných v současné chvíli hledá alternativní dodavatele materiálu. Vyplývá to z Kvartální analýzy českého stavebnictví Q3/2020 zpracované analytickou společností CEEC Research.

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.