fbpx

Populární dřevěný suvenýr, který vznikl ve spolupráci se společností Turistické známky, bude k dostání ve vybraných gastro provozovnách na výletních trasách, a to za symbolických 10 Kč. Kofola tak chce podpořit nejen lokální turismus, ale i stále ochromenou gastronomii.

Jak uvedl bývalý hlavní ekonom italského ministerstva financí Lorenzo Codogno, důležitější než detaily dohody na zmírnění hospodářské krize, do které se Evropa propadá v důsledku pandemie koronaviru, je samotný fakt, že se lídři členských zemí dokázali na masivní pomoci domluvit. Kromě toho je možné, že přeci jen dojde k větší provázanosti členských zemí. Evropská komise navrhla společné financování skrze unijní půjčku na finančních trzích a její kolektivní splácení prostřednictvím vlastních finančních zdrojů unie. Cílem je zjevně zachování jednotného evropského trhu. Plán obnovy přitom zachová další dvě základní priority EU – Zelenou dohodu pro Evropu a princip spravedlnosti.

Jako první závod společnosti ŠKODA AUTO na celém světě bude mít vrchlabský závod na výrobu komponentů ještě v tomto roce uhlíkově neutrální výrobu. Největší úspory emisí oxidu uhličitého umožňuje důsledný přechod tohoto high-tech závodu na energii z obnovitelných zdrojů. Především díky tomu se podařilo emise CO2 snížit z původních 45 000 tun ročně na současných 3 000 tun. Dalším krokem bude kompenzace zbývajících emisí pomocí dalších opatření a emisních kompenzací.

Berlín / Praha - 22. 7. 2020 - Společnost Panasonic oznamuje nastěhování prvních nájemníků do inovativního energetického projektu Future Living Berlin (FLB). Tento projekt se vyznačuje mimořádně nízkými hodnotami vyprodukovaného CO2 a je nejnovějším přírůstkem do sítě inteligentních měst, které jsou vybaveny technologiemi společnosti Panasonic.

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.