fbpx

V mnoha ohledech je můžeme považovat za průkopníky, a možná i proto si někdy mohou připadat ve své pozici osaměle. Mluvíme tu o lidech, kteří se zabývají lean managementem, tedy něčím, co má za cíl zvyšovat přidanou hodnotu všech činností a procesů ve firmě a zároveň snižovat zbytečné plýtvání – finančními prostředky, lidskými zdroji, časem, materiálem, prostorem… Tuto metodiku vyvinula firma Toyota pod názvem Toyota Production System (TPS) v Japonsku a do svého způsobu řízení se ji pokoušejí implementovat další firmy a korporace po celém světě.

Velké společnosti vyrábějící elektrospotřebiče se spojily v projektu s názvem Naučíme vás to opravit, aby přesvědčily děti i rodiče pro přihlášku na středoškolské technické obory. Autorem projektu je Sdružení výrobců spotřebičů APPLiA CZ. Mezi partnery jsou například firmy Amica, Beko, Bosch, Gorenje, Siemens, Electrolux, Tefal, Whirlpool nebo Phillips.

Mezinárodní železniční veletrh a konference RAIL BUSINESS DAYS se po letošním úspěšném ročníku v příštím roce stěhuje do Ostravy. Nový areál Trojhalí Karolina nabídne možnost dalšího rozvoje veletrhu.
Akce proběhne 5.–7. června 2023 a propojuje mezinárodní veletrh železničních i drážních vozidel pro širokou i odbornou veřejnost, odbornou konferenci a společenské setkání na B2B rovině, a to vše v jednom jediném areálu.

Na Ministerstvu obrany ČR podepsali dne 14. listopadu 2022 představitelé společnosti AERO Vodochody AEROSPACE a státního podniku LOM PRAHA kontrakt na dodávku čtyř nových proudových letounů L-39NG pro základní a pokročilý výcvik pilotů Vzdušných sil Armády České republiky. Součástí smlouvy je i pozáruční podpora či vybavení. Dle smlouvy bude první letadlo dodáno nejpozději do 28 měsíců od začátku její účinnosti.

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.