fbpx

Návštěvníci veletrhu Galabau budou mít možnost shlédnout expozici strojů Bobcat v německém Norimberku od 14. do 17. září 2022. Firma na veletrhu představí řadu nových výrobků pro zahradní architekturu, zahradnictví, stavebnictví, půjčovny a další odvětví. Bobcat uvede na trh nový pásový mininakladač MT100 a rovněž představí své výrobky z řady profesionálních sekaček. Ty jsou součástí nového sortimentu zařízení Bobcat pro údržbu zeleně, který bude uveden na trh v příštím roce.  

U velkých pásových rypadel Doosan v hmotnostní třídě od 31,5 do 53 tun je nyní k dispozici řada nových standardních a volitelných funkcí. Konkrétně jde o modely DX300LC-7, DX350LC-7, DX380LC-7, DX420LC-7, DX490LC-7 a DX530LC-7 z nové Stage V řady velkých rypadel.  

ZAT a.s., dodavatel inteligentních systémů řízení pro energetiku a průmysl, oznámil hospodářské výsledky za fiskální rok 2021. Firma v loňském roce získala rekordní objem nových zakázek v celkové výši 1 120 mil. korun. Objem tržeb dosáhl 491 mil. korun, vzrostly i celkové výkony společnosti na 616 mil. korun. Valná hromada na svém zasedání také rozhodla o rozšíření představenstva o nového člena – Jaroslava Scharfa mladšího.  

Dovoľujeme si Vás pozvať na piaty ročník podujatia CEE Automotive Supply Chain, ktoré tvorí konferencia, B2B rokovania a networking. Minulý ročník, ktorý sa konal v Olomouci, navštívilo 300 delegátov z 9 krajín. Podujatie je určené pre dodávateľov a subdodávateľov do automobilového a pridruženého priemyslu.  

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.