fbpx

Skupina QPAG s.r.o., jejíž hlavní činností je zajištění kvality výroby u jejích zákazníků, se přestěhovala do nového sídla v Brněnských Ivanovicích. Součástí holdingu je i firma TM Technik s.r.o., která připravuje zcela nový výrobní program – kromě automotive by se měl týkat i leteckého a lodního průmyslu. Holding také přichází s novinkou pod názvem 100% REWORK Digital. O další informace jsme požádali jednatele skupiny QPAG Tomáše Pavlíka.

Jiří Groda se narodil v roce 1974 ve Vítkově na Opavsku, řízením státního podniku Lesy České republiky byl pověřen loni v prosinci. S tímto podnikem spojil téměř celou svou profesní kariéru.

„Velkou část našich dodávek tvoří ocelové konstrukce. Cena oceli se výrazně navýšila a některý hutní materiál se ani nedá koupit. V této situaci je kalkulace nabízených projektů hádáním z křišťálové koule. Nicméně kdo nenabízí, ten nevyhrává, a kdo nevyhrává, ten končí.“ I to zaznělo v rozhovoru s Pavlem Dokulilem, předsedou představenstva společnosti Egoé plus a.s. Firma, dříve známá jako mmcité +, je od loňského jara součástí holdingu Egoé se sídlem v Bílovicích.

Společnost Koyo Bearings Česká republika s.r.o. úspěšně pokračuje v postupném rozšiřování zákaznického portfolia z oblasti automotive na jiné průmyslové segmenty. „Přechod na elektromobilitu jsme pro nás identifikovali jako možné riziko již před několika roky,“ říká Marek Janků, výkonný ředitel společnosti, v rozhovoru pro Reportáže z průmyslu a pokračuje: „Proto jsme začali intenzivně pracovat s evropskými odděleními produktového managementu a marketingu na co možná největší diverzifikaci našich zákazníků.“

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.