fbpx

V nelehké situaci se po vypuknutí konfliktu na Ukrajině ocitl český výrobce důlní techniky se sídlem v jihomoravských Ratíškovicích, společnost T Machinery a.s. „Byly pozastaveny dodávky ruským obchodním partnerům i kontakty a komunikace s nimi,“ říká v rozhovoru pro Reportáže z průmyslu ředitel společnosti Zdeněk Gajdík. Firma tak usiluje o vstup na nové zahraniční trhy, chce se prosadit například v Indii. Zdeněk Gajdík k tomu dodává: „Rádi bychom se vrátili také zpátky do Vietnamu.“

Lída Kiselová se přes 13 let zabývá fungováním a výkonností týmů, firem a procesů. Stála u zrodu konferencí BeExcellent a Lean Summit CzechoSlovakia, která je v současnosti největší událostí zaměřenou na neustálé zlepšování, a dalších projektů Lean Institutu Slovakia&Czechia. Především je však spoluzakladatelkou společnosti FasterFish zaměřené na rozvoj organizací, pod jejíž záštitou proběhl první ročník Vektoring konference, kterému je věnován tento rozhovor.

Kopřivnická společnost TATRA TRUCKS a.s. patří mezi české průmyslové firmy s nejdelší historií. O tom, jak se společnosti daří a jak vidí svou budoucnost, jsme diskutovali s Kamilem Košťálem, marketingovým ředitelem společnosti.

Přední český výrobce technických textilií pro stavebnictví a zemědělství, společnost JUTA a.s., naplno pociťuje dopady dramatického nárůstu cen energií. „Na rozdíl od jiných odvětví nemáme žádnou šanci celé nárůsty cen energií zahrnout do prodejních cen našich výrobků,“ říká statutární ředitel společnosti Jiří Hlavatý v otevřeném rozhovoru pro Reportáže z průmyslu a dodává: „Vítězem je dnes ten, kdo má z minulých let zafixovány ceny energií. Vyčítat si, že to nejsme my, nám nepomůže. Musíme jít dál a napravit to.“  

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.