fbpx

Ryze česká společnost ICOM transport a.s. je jedním z největších dopravců v České republice. Mimo autobusové a kamionové dopravy provozuje dva autorizované servisy Mercedes-Benz, čerpací stanice, myčky vozidel a měření emisí. S ředitelkou Kateřinou Kratochvílovou jsme si v rozhovoru pro Reportáže z průmyslu povídali o aktuálním dění ve společnosti ICOM transport.

Severochema, družstvo pro chemickou výrobu, Liberec je významný výrobce chemických produktů, jehož portfolio zahrnuje víc jak 400 výrobků včetně privátních značek. Kromě podpalovačů, lampových olejů a dalšího BBQ příslušenství vyrábí Severochema také čisticí prostředky pro domácnost, škroby, ředidla, technické kapaliny, kosmetiku a prostředky pro prevenci a čištění graffiti. Obchodního ředitele a místopředsedy představenstva Romana Oberera jsme se zeptali na některé novinky.

Moderní metropole včetně řady měst v České republice směřují k bezemisní, tedy zelené dopravě, která nejenom šetří životní prostředí a snižuje hlučnost i zatížení automobilovou dopravou, ale především spoří městskému rozpočtu peníze, což je vzhledem k dnešní době zásadní.

Společnost ASTOS Machinery a.s. se řadí k evropským společnostem se zákazníky po celém světě. Zabývá se výrobou dopravníkových systémů a celých automaticky řízených linek jak k CNC strojům, tak k lisům. Další oblastí jsou filtrační zařízení pro strojírenství a krytování strojů. S generálním ředitelem společnosti Michaelem Ondraschkem jsme mluvili o aktuální komplikované situaci na světovém trhu strojírenských výrobků.

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.