fbpx

Českému výrobci dálkově ovládaných svahových sekaček Spider, společnosti DVOŘÁK – svahové sekačky s.r.o., se i přes řadu omezujících proticovidových opatření podařilo v letech 2020 a 2021 dosáhnout historicky nejlepších výsledků z pohledu tuzemských prodejů. Majitel a jednatel společnosti Lubomír Dvořák nám v rozhovoru pro Reportáže z průmyslu přiblížil aktuální dění ve firmě a prozradil hlavní důvody současných obchodních úspěchů. 

Společnost OLMA, a.s., tradiční český producent mléčných výrobků, dlouhodobě klade důraz na maximální kvalitu svých potravin, které připravuje pouze z regionálního mléka. Nejen o tom, co se v OLMĚ událo v roce 2021, výhodách propagace na sociálních sítích, ale i o chystaných novinkách jsme si v rozhovoru pro Reportáže z průmyslu povídali s generálním ředitelem Martinem Krystiánem. 

„Krizi nebo pokles v zakázkách nikdo nevítá s otevřenou náručí. Je to ale příležitost zaměřit se na detail, důsledně prověřit všechny spotřeby, výdaje, efektivitu procesů, ověřit možnosti využití digitalizace a automatizace, motivovat lidi ke zlepšování a optimalizaci. Pokračujeme v řadě změn s cílem minimalizovat náklady, snížit počty zaměstnanců, digitalizovat, automatizovat, naučit se pracovat s daty,“ vysvětluje v následujícím rozhovoru jednatel společnosti Metaldyne Oslavany, spol. s r.o., Čestmír Weishäupl. 

Společnost FERRIT s.r.o. je výrobní firma s vlastní vývojovou základnou. Největší podíl produkce tvoří závěsný dopravní systém, který společnosti vydobyl vedoucí postavení na světových trzích. Ferrit navrhuje a realizuje komplexní řešení dopravy i optimalizace transportních systémů v podmínkách rudných dolů, uhelných dolů s nebezpečím výbuchu plynů nebo v podzemním stavitelství při výstavbě tunelů a podzemních kolektorů. O současných aktivitách společnosti jsme hovořili s jejím výkonným ředitelem Petrem Mohelníkem.

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.