fbpx

Hlad po kreativcích roste. Firmy se netají tím, že mladé mozky jsou přesně tím, co může přinést české ekonomice změnu k lepšímu. FENOMÉN dává šanci generaci, které digitální technologie říkají pane. Univerzitě Tomáše Bati (UTB), která je zlatým partnerem konference, nabídne 1000 online vstupů zdarma. 

Jak efektivně propojit vzdělávání s praxí? Pozvat studenty přímo na místo dění. Manažerská konference FENOMÉN je pro vysokoškoláky jedinečnou příležitostí, jak se setkat s lídry byznysu v prostředí, které důvěrně znají.

„Univerzita je hlavním a největším nositelem vzdělávání v regionu a my jsem velmi hrdí, že se rozhodla stát partnerem konference. V poslední době se ve firmách setkáváme s problémem věkové diverzity, kdy si mladí s více zkušenými příliš nerozumí. Je důležité tyto bariéry překonávat a vytvářet podmínky pro spolupráci a diskusi,“ říká jednatelka vzdělávací agentury CE-PA Vlaďka Snášel Lukašíková.

Synergie, kdy se setkává silná byznysová zkušenost s kreativitou mládí, je podle ní přesně to, co naše společnost mířící k druhé ekonomické transformaci potřebuje.

FENOMÉN se koná v prostorách Fakulty humanitních studií ve Štefánikově ulici ve Zlíně letos potřetí. Dne 24. března přivítá armádního generála Petra Pavla, uznávaného českého ekonoma Davida Navrátila, úspěšné podnikatele Filipa Fingla, Tomáše Vránka, Petru Plemlovou a řadu dalších. Studentům umožní nahlédnout pod pokličku témat, která aktuálně rezonují českou společností.

„Téma Průmyslu 4.0 a digitální transformace rezonuje nejen firemním sektorem, ale také celým vzdělávacím systémem. Stalo se nedílnou součásti našich vzdělávacích programů. Vítáme možnost přiblížit našim studentům i akademickým pracovníkům erudovaný pohled a zkušenosti odborníků z firemní praxe,“ uvádí rektor UTB Vladimír Sedlařík.

Studenti i pedagogové Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně dostanou příležitost zúčastnit se online všech přednášek, které zazní současně na čtyřech stage (Business, HR, Digi, Industry). Zájemci získají speciální kód jednotný pro všechny z UTB a přihlašovat se mohou přímo na stránkách akce www.fenomen40.cz. Vedení univerzity se zúčastní byznys konference osobně. Stejně tak diskuse s nejvýznamnějšími podnikateli regionu v Baťově vile, která bude FENOMÉNu předcházet.

Vzdělání je ta nejsilnější zbraň, kterou lze změnit svět, zní motto týmu společnosti CE-PA, která konferenci organizuje. Generálním partnerem akce je zlínská plastikářská společnost SPUR. Hlavním partnerem FENOMÉNu společnost Autocont, druhým zlatým partnerem společnost Česká spořitelna.

Garanty a patrony jednotlivých stage jsou Digital First Marketing Group, společnost Flecto, Svaz průmyslu a dopravy ČR, Krajská hospodářská komora Zlínského kraje a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Podporovateli akce jsou Plastikářský klastr, Moravský letecký klastr, Grafton recruitment, Okresní hospodářská komora Olomouc. Mediálními partnery akce jsou Český rozhlas Zlín, Magazín Patriot, Televize TVS, KomoraPlus, T+T Technika a trh, StreamTech.TV,  POSITIV Buiness & Style, Reportáže z průmyslu, Byzmag, Evolve, OneIndustry, Edumenu, Strojírenství.cz. Focuson.cz, Firemní vzdělávání, SoftLi, LSC Group.




Diskuze

Doporučujeme

Představení nových špičkových strojů a digitálních technologií

Doosan představí sortiment nových špičkových a technicky vyspělých strojů a digitálních technologií na firemním stánku č. FM.711/1 v centru sekce stavebních a těžebních strojů Open-Air Area Middle na veletrhu Bauma 2022. Expozici Doosan bude dominovat sekce Inovačního centra a pod tématem „Powered by Innovation“ představí nejnovější výsledky vývoje špičkových systémů jako jsou Concept-X, Xitecloud a DoosanCONNECT. Nebudou chybět další unikátními produkty, jako je celosvětově první „transparentní lžíce“ nebo nový model DX225LC-7X, první „chytré“ pásové rypadlo společnosti Doosan. 

Hodnota veřejných zakázek meziročně poklesla o 22,9 %

V lednu až dubnu 2022 byly oznámeny zakázky celkem v hodnotě 36,1 mld. Kč, z toho bylo později zadáno 3,1 mld. Kč (tedy 9 % z oznámených). Skutečná zadaná hodnota byla 2,9 mld. Kč, protože zadaná hodnota byla o cca 6 % nižší než při oznámení. Z celkového objemu oznámených zakázek byly později zrušeny zakázky za 1,2 mld. Kč (tedy cca 3 % z oznámených). Po odečtení zadaných a zrušených zakázek zbývá v systému ještě 31,8 mld. Kč (tedy 88 %). Vyplývá to z Kvartální analýzy českého stavebnictví Q2/2022 zpracované analytickou společností CEEC Research s.r.o. za podpory generálního partnera našich výzkumů společnosti Wienerberger s.r.o.