fbpx

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.

Akce byla určena návštěvníkům v sále i těm, kteří se připojili online. „Cílem konference bylo vytvořit platformu pro vzdělávání, inspiraci a setkávání lidí z B2B marketingu a obchodu. Chtěli jsme poskytnout obsah, který si nebudou muset přizpůsobovat pro svět B2B, ale bude šitý jim na míru. V tomhle bodě věřím, že jsme uspěli,“ říká jeden z organizátorů Lukáš Smelík a doplňuje: „Každý účastník musel být osloven a přesvědčen úplně poprvé. Zájem o první ročník konference mě proto upřímně mile překvapil.“

Lucie Zaki, která je druhou z dvojice organizátorů konference a stojí za projektem #vsichnizB2B, k úspěchu akce dodává: „Měli jsme zpětnou vazbu, že jsme si dali vysokou laťku, ale já si myslím, že tu je mnoho expertů na B2B, kteří mohou své zkušenosti sdílet, ale nemají příležitost. Kolegové z B2B chtějí vidět, jak se to má dělat, chtějí nahlédnout jinam, chtějí poradit a nakonec se chtějí i potkat a probrat to. V tom se nám formát prezentace a poté výživný networking opravdu osvědčil.“

Program na vysoké úrovni

Během celodenního programu se vystřídalo více než deset řečníků z řad českých B2B expertů, kteří hovořili o tématech jako budování značky, omnichannel, public relations nebo generování leadů či využití sítě LinkedIn pro obchod a marketing. Hlavním řečníkem a zahraničním hostem byl Richard Parsons, který začal svou kariéru v Anderson & Lembke, v té době největší B2B agentuře na světě, a poté spoluzaložil londýnskou agenturu True.

Vydařený první ročník B2B konference je příslibem, že bude následovat i další. „Počet žádostí o další ročník mě naplňuje přesvědčením, že minimálně jedno opakování může být veřejným slibem všem těm skvělým lidem z oboru, kteří tuhle myšlenku letos podpořili,“ říká na závěr Lukáš Smelík.

ORGANIZÁTOŘI B2B KONFERENCE

Lucie Zaki

Lucie Zaki konzultuje marketing B2B firem a mentoruje marketingové specialisty. Působila jako marketingová manažerka a ředitelka ve firmách z oblasti ICT, developmentu či strojírenství. Lucie je propagátorem strategického B2B marketingu, a proto v roce 2018 založila platformu #vsichnizB2B s cílem budovat komunitu profesionálů i nadšenců pro B2B marketing, obchod a business. Skupina má nyní přes 1700 členů a pravidelně pořádá setkání či konference.

Lukáš Smelík

Lukáš Smelík ve své profesní dráze kličkuje mezi často nesourodými tématy průmyslu a marketingu. Z pozice vedoucího odborného vydavatelství Trade Media International začal budovat odbornou síť #vseoprumyslu, která kromě průmyslových témat popularizuje i formy jejich propagace. Současně provozuje portál vseoprumyslu.cz a vydává stejnojmenný podcast, kde se znovu mísí technologické novinky s doporučeními pro jejich ideální distribuční cesty.

 

Diskuze

Doporučujeme

Investiční skupina CREDITAS významně posiluje v energetice. Získala čtyři elektrárny ve Velké Británii

Skupina CREDITAS finančníka Pavla Hubáčka vstupuje na britský trh. Koupila 100% obchodní podíl v britské části energetické skupiny InterGen. Ta je na britských ostrovech jedním z největších nezávislých výrobců elektřiny. Výrobní kapacita jejích čtyř moderních paroplynových elektráren překračuje 2 800 megawattů. Cenu transakce strany nezveřejnily.

Vynálezci kompaktního nakladače Bobcat byli uvedeni do národní síně slávy vynálezců USA

Bratři Cyril a Louis Kellerovi, kteří vynalezli první kompaktní nakladač na světě (později známý jako smykem řízený nakladač Bobcat), byli v roce 2023 uvedeni do Národní síně slávy vynálezců (National Inventors Hall of Fame, NIHF) v USA. Tato prestižní instituce každoročně oceňuje vynálezce, podporuje kreativitu a rozvíjí ducha inovací a podnikání.