Inzerce
Aktuality - DF Partner spustila výrobu dezinfekčního přípravku Anti-COVID
22. března 2020

DF Partner spustila výrobu dezinfekčního přípravku Anti-COVID

30 let už společnost DF Partner vyrábí a dodává na tuzemský trh autochemii a autokosmetiku značky SHERON. Vzhledem k mimořádné situaci v souvislosti s šířením koronaviru a nedostatkem dezinfekčních prostředků v Česku, spustila společnost v tomto týdnu také výrobu dezinfekce Anti-COVID.
Inzerce Reklama - Fenix
Aktuality - „Doprava je krví ekonomiky, pohyb zboží musí zůstat zachován,“ říká k aktuální situaci v přepravě obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss ČR, Jan Kodada.
20. března 2020

„Doprava je krví ekonomiky, pohyb zboží musí zůstat zachován,“ říká k aktuální situaci v přepravě obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss ČR, Jan Kodada.

Aktuality - Pozastavení výroby společnosti využívají k digitalizaci a jiným vylepšením
20. března 2020

Pozastavení výroby společnosti využívají k digitalizaci a jiným vylepšením

V posledních dnech nabírá šíření koronaviru na obrátkách a lidé se snaží hledat jakákoliv pozitiva. Stále víc a víc firem ruší výrobu. Uzavření fabrik ale společnosti využívají dlouho odkládaným procesům digitalizace, oprav a inovací obecně.
Aktuality - Rekordní rok 2019 pro Doosan Bobcat v regionu EMEA
20. března 2020

Rekordní rok 2019 pro Doosan Bobcat v regionu EMEA

- Růst tržeb o 12,8 % na 863 milionů EUR (23mld Kč) v roce 2019 Společnost Doosan Bobcat EMEA oznámila rekordní výsledky za rok 2019. Celkové prodeje produktů Doosan Bobcat a Doosan Portable Power (vyrobených v regionu EMEA) v roce 2019 vzrostly ve srovnání s předchozím rokem o 12,8 % na hodnotu 863 milionů EUR (23mld Kč). Celkový nárůst globálních prodejů dosáhl 7,2 % - díky obzvláště vysoké výkonnosti právě v Evropě a v Severní Americe. 
Aktuality - SAP nabízí zdarma technologie pro pomoc v boji s koronavirem
19. března 2020

SAP nabízí zdarma technologie pro pomoc v boji s koronavirem

Bezplatná řešení podpoří dodavatelský řetězec, práci z domova i včasné zachycení viru PRAHA, Česká republika — 18. března 2020 – Společnost SAP reaguje na aktuální celosvětovou pandemii poskytnutím některých technologií zdarma. Na 90 dní otevírá přístup do systému SAP Ariba Discovery, digitálního tržiště umožňujícího nabízet zboží a služby, stejně jako vyhledávat mezi více než 4 miliony dodavateli po celém světě. Bezplatná je nyní také cestovatelská aplikace Triplt od SAP Concur a dvě předkonfigurovaná řešení Qualtrics pro usnadnění práce z domova a pomoc při včasném zachycení nákazy COVID-19.
Aktuality - MATADOR Group vyzýva k zodpovednému prístupu
19. března 2020

MATADOR Group vyzýva k zodpovednému prístupu

Bratislava, 18. marca 2020 – MATADOR Group pokračuje v produkcii a maximalizuje preventívne opatrenia v boji s koronavírusom. Zamestnancov vyzýva k zodpovednému prístupu.
Aktuality - Hydraulikservis I  poskytuje  komplexní  poprodejní  servis pro  stavební stroje
19. března 2020

Hydraulikservis I poskytuje komplexní poprodejní servis pro stavební stroje

Společnost HYDRAULIKSERVIS I s.r.o. z Bohuňovic u Olomouce již více jak 20 let zajišťuje opravy a dodávky náhradních dílů stavebních strojů předních světových značek.
Aktuality - Do boje proti koronaviru beze zbraně
17. března 2020

Do boje proti koronaviru beze zbraně

Vláda omezila volný pohyb osob a vydala další omezující opatření. Smysl a cíl této restrikce je v tom, aby se české zdravotnictví pod náporem koronavirové epidemie nezhroutilo. Jinými slovy, aby smrtnost byla co nejmenší číslo, i když postupně onemocní většina z nás. Snad se to může povést, budeme-li dostatečně disciplinovaní. Jak, k tomu je informací dost. Co chybí, jsou ochranné prostředky proti nákaze Covidem-19. Je to, jako kdyby nás poslali do boje beze zbraně s doporučením, co nejméně se vystavovat kulkám. Kdo za to může, je teď vedlejší. Východisko z této šlamastiky závisí i na flexibilitě našich výrobců a solidaritě celé podnikatelské sféry.
Aktuality - Vláda dosud nejednala se zástupci menších prodejen. Jejich úloha v uzavřených obcích je přitom klíčová
17. března 2020

Vláda dosud nejednala se zástupci menších prodejen. Jejich úloha v uzavřených obcích je přitom klíčová

ŠUMPERK, 16. března 2020 Prosíme vládu, aby už s námi konečně začala jednat. Již dlouhou dobu a v posledních 14 dnech intenzivně upozorňujeme na nutnost podpory českých prodejen na vesnicích. V Olomouckém kraji je již uzavřeno několik desítek obcí. Lidé z nich nesmí vyjíždět, zároveň ale musí mít možnost obstarat si základní potřeby přímo ve své obci. Právě k tomu by měly sloužit menší lokální prodejny, protože zahraniční řetězce nikdy nebudou schopny distribuovat zboží do malých obcí. Pokud se uzavřou hranice kompletně, tak hrozí, že zahraniční řetězce nebudou mít přísun zboží k prodeji.
Aktuality - Bobcat představuje invovace na výstavě Conexpo 2020
10. března 2020

Bobcat představuje invovace na výstavě Conexpo 2020

Bobcat přichází s odvážnou vizí a představil dosud největší počet nových produktů. Hodlá tak zapůsobit na více než 120 000 návštěvníků, kteří jsou očekáváni tento týden na výstavě Conexpo - jednom z největších veletrhů stavebních strojů na světě (Las Vegas, Nevada, USA). Stánek Bobcat s číslem N10001 se nachází v severní hale veletržního centra. Představuje aktuální novinky a informace týkající se nových produktů, inovací a vize společnosti Bobcat
Aktuality - České teplárenství musí čelit další výzvě
10. března 2020

České teplárenství musí čelit další výzvě

Evropská komise představila balík strategických iniciativ v oblasti ochrany životního prostředí, kterou nazvala „Zelená dohoda pro Evropu". Ihned poté, co tento dokument koncem loňského roku spatřil světlo světa, bylo jasné, že bude jedním z hlavních témat letošní konference Dny teplárenství a energetiky 2020, která se koná 28.–29. dubna 2020 v Kongresovém, výstavním a společenském centru ALDIS v Hradci Králové.
Aktuality - Každý za někým stojí
9. března 2020

Každý za někým stojí

Hnutí Trikolóra se svým důrazem na tradici, národ, rodinu, práci a respekt k pořádku na jedné straně a na volný trh a nízké daně na straně druhé zatím jeví jako politické uskupení, které slibuje bohatým stát se ještě bohatšími a těm ostatním alespoň iluzi pevné půdy pod nohama v dnešním nepřehledném a nestabilním světě. K získání hlasů voličů je však třeba kromě myšlenek také peněz na politickou reklamu a v této souvislosti vždy existuje riziko propojení politiky s byznysem. Některé okamžiky v kratičké historii Trikolóry jsou v tomto směru hodné pozornosti.