fbpx

Společnost GARNEA a.s., importér stavebních strojů značky Doosan, oslavila 30 let od svého založení. V jihočeském Neplachově byla ve čtvrtek 6. října, za přítomnosti evropského top managementu Doosan Infracore, slavnostně otevřena nová hala pro stroje Doosan. Vedení společnosti GARNEA tak symbolicky završilo tři desítky let rozvoje firmy, která nyní disponuje plnohodnotnými divizemi pro zemědělskou, stavební a komunální sféru a plánuje se dále rozvíjet.

Výkon TDI napomáhá průběhu stavebního procesu. Ke snížení administrativní zátěže by pomohla centralizace. Adekvátní ocenění TDI vůči stavebním nákladům by mělo být 4 %. Čas strávený na stavbě převažuje. Vyplývá to ze Studie projektových společností H2/2022 zpracované analytickou společností CEEC Research s.r.o. 

Nádherné babí léto čtvrtečního odpoledne 6. října podtrhlo slavnostní atmosféru oslavy 30. narozenin společnosti Servind, který je již od roku 1992 předním dodavatelem lakovacích materiálů a nátěrových hmot do oblasti autoopravárenství a průmyslu. Jejich produktové portfolio však najdete zastoupeno i v českých a slovenských karosárnách nebo na mechanických dílnách. Oslava, kterou navštívilo přes 300 zákazníků a obchodních partnerů se nesla v neformální atmosféře, a to i díky tomu, že byla připravena ve stylu Oktoberfestu.

V 1. pololetí 2022 byly oznámeny zakázky celkem v hodnotě 2,1 mld. Kč, z toho bylo později zadáno za 0,4 mld. Kč (tedy 21 % z oznámených). Z celkového objemu oznámených zakázek byly později zrušeny zakázky za 0,1 mld. Kč (tedy 5 % z oznámených). Po odečtení zadaných a zrušených zakázek zbývá v systému ještě 1,5 mld. Kč (tedy 74 %), které nebyly zatím zadány ani zrušeny (případně informace, že se tak stalo, nebyla dodána). Vyplývá to ze Studie projektových společností H2/2022 zpracované analytickou společností CEEC Research s.r.o.

Doporučujeme

GetFix spustil novou službu, firmám se postará o vozový park

Internetový vyhledávač autoservisů GetFix spustil novou službu zaměřenou na firemní zákazníky, kterým se kompletně postará o servisní správu jejich vozového parku. Systém za firmy zajistí pravidelný servis, výměny oleje, upozorní na konec platnosti STK nebo zařídí přezutí na zimní pneu.

První konference věnovaná marketingu a obchodu v B2B potvrdila zájem o téma mezi profesionály

V Praze se uskutečnila vůbec první B2B konference v České republice, která poukázala na důležitost spolupráce marketingu a obchodu. Vysokou úroveň celodenního programu, výběr řečníků a témat ocenilo více než 200 návštěvníků z řad specialistů, což potvrdilo, že zde konference s tímto zaměřením scházela.